lørdag den 19. juni 2010

Hundemordet nærmer sig

Ja i disse dage er jeg godt nok lykkelig over at jeg befinder mig i Sverige, hvor de eneste regler der findes er: Er du voksen nok til at have hund, så er du også voksen nok til at sørge for at den opfører sig pænt.

Der er to ting lige nu jeg simpelthen ikke kan få ind i mit hovede:

1. Der er hunde på den liste som aldrig nogensinde er meldt for at have overfaldet personer
2. Hvordan kan regeringen synes det er ok at myrde små uskyldige hvalpe?

Hvis hunde med tildens til at bide skal forbydes hvorfor er schæfere ikke på listen, eller pudler, eller gravhunde for den sags skyld?

Der er bare så meget forkert ved den lov.

Jeg ved godt at det er godt ment og at det sikkert er for det bedste, men for h***** da, kan man ikke gøre konsekvensen for ejerne større i stedet for? Eller lave et kørekort for hunde-ejere?

jeg ved godt at jeg ikke har styr på alle facts og det her er sikkert et ømt emne at tage op, men i min sjæl græder jeg for de små ufødte hvalpe, som slet ikke ved hvad der venter sig når de engang kigger udenfor.
*Bliv derinde små pus, i har det meget bedre der i varmen*

Og så vil jeg lige dele det her link med jer: http://www.pitbullsontheweb.com/petbull/findpit.html
Kan du finde den ene pitbull på siden?

2 kommentarer:

Emilie sagde ...

det er virkelig så forkert ! mig og min kærestes lille hvalp skal kastreres pga. det :( og den er virkelig det sødeste !

Litzy sagde ...

Ej hvor træls for jer :( Men pris jer dog lykkelig for at den i det mindste får lov at leve.

Stakkels små hvalpe de vil aflive.

Jeg holder stadig på at alle hunde-ejere burde tage alle hvalpene med ned foran Christiansborg og så aflive dem alle foran bygningen... eller bedre endnu, kræve at politikerne gør det for dem.

Så kan det være de kan få øjnene op.