onsdag den 29. juli 2009

Ferie ferie ferie

Ja jeg er jo daffet med det Danske og har dermed heller ikke helt så meget tid til at blogge.
Men jeg har da taget nogle billeder og oplevet lidt som jeg kan dele:

Allerførst det vigtigste i mit liv: Mad :)

Overfarten med færgen blev tilbragt i Plus-lounchen.
Her havde vi hele lokalet for os selv og Discovery på storskærm. Hyggeligt.

Af mad var der en dejlig tapas buffet (eller for mig var den dejlig, men jeg er jo heller ikke kendt som kræsen)
Der var agurkestave og cherry tomater. Så var der rejer og blæksprutte i lage, sorte og grønne oliven, noget ostagtigt noget i lage, små minipølser og så en lækker dressing til at dyppe i *mums*



Og derudover var der masser af forskellig frugt og nogle forskellige nøddeblandinger.
Af drikkervarer var der, rød/hvidvin, øl, danskvand, juice, kaffeautomat og en masse "shots" som i likør, whiskey og cognac. Namme nam.
Mor her kastede sig over hvidvinen og damen som var på arbejde måtte lige hente en flaske mere til mig (skal så siges at der kun var 2 glas tilbage i den oprindelige) :)

Ingen kommentarer: