tirsdag den 4. august 2009

Et lille pip

Ja man får jo ikke skrevet så meget når man bruger ferien på bare at sidde og sumpe. Der er i hvert fald ikke så meget at fortælle.

Men jeg har fået en masse dejlig mad.
Den anden dag bestilte vi mad fra den lokale Thai restaurant og jeg fik det sædvanlige. En nr.14 med sur/sød sauce :D Dvs. stegte nudler med kylling. My favorite.



I søndags var vi hjemme hos mine forældre for at førfejre min fødselsdag. Jeg er jo ikke i DK til den tid, så vi valgte at holde lidt hygge søndag. Vi startede med at få dejlige nybagte boller med rosiner og tandsmør og derefter kagemand af vandbakkelse. Det hele skyllet ned med varm kakao (intet billede)
Om aftenen fik vi grillede pølser og andelår og pastasalat (lavet med rispasta... en underlig men dejlig opfindelse)



Igår bestilte vi mad udefra og jeg fik en ribbensteg sandwich (smovs) Jeg får altid sådan en når jeg er i DK, for det kan man nemlig ikke få i Sverige. Og det er en skam for hold fast hvor er det altså lækkert.



Til frokost idag har vi fået ris med kylling i grøn karry. Det var rigtig lækkert... så lækkert at jeg ikke nåede at tage billeder :D

Og så har jeg brugt lidt penge idag. Skulle købe gave for mor til søssers fødselsdag og så faldt jeg lige over Tigeren. Købte en pose vingummi, en grøn neglelak, et par øreringe, 2 pakker vatpinde og en makeuptaske med den sødeste ugle på. Vi taler ikke om at det eneste jeg skulle have derinde var vatpindene... hehe.

Ingen kommentarer: