fredag den 6. november 2009

Sne, biler, trafikkegler, candy heaven og meget mere.

Et stykke tid siden sidst, men der er sket en del.

Igår vågnede jeg op til sne :D Jeg elsker sne. Så er der aldrig helt mørket udenfor. Og jeg fik kørt for første gang i min egen bil i snevejr og det gik faktisk godt. Det gik langsomt og forsigtigt, men den holdt så pænt på sin plads på vejen.



Mine katte har været til dyrlægen. Stakkels små pus. Den ældste Lotus hoster engang imellem, men synes det var blevet værre så det blev hun tjekket for. Og Freja skulle steriliseres. Begge fik vaccinationer og skulle være der fra 8:00 - 16:00. Det var godt nok mange timer, men ikke andet at gøre når man bor ude på landet langt langt væk fra dyrlægen.
Og nu render stakkels Freja rundt med krave på. Og hvor hun dog hader den. Man kan jo ikke slikke sig :p Så i stedet får kraven hver dag en ordentlig vasketur.
Jeg glæder mig til at kunne tage den af hende om 8 dage.




I lørdags var der Halloweenfest i byen. Min veninde A og jeg startede med at køre til Nordbyn om fredagen for at handle proviant og udklædning. Jeg købte ind til at køre Mangastilen. Det blev faktisk ganske godt. Lige lovlig pink, men godt.
Mens vi var derinde skulle jeg da også lige se sikbutikken... :0o Holy Moly! Det er nok den største butik med slik jeg nogensinde har set. Det var jo på størrelse med vore supermarked!
Så ku jo ik gøre andet end at købe lidt der også... og så har de Cherry Coke. Skal SÅ meget tilbage dertil.



Halloweenfesten var fantastisk sjov (de dele jeg kan huske af den). At drikke G&T på tom mave var måske ikke den bedste idé, så jeg blev godt pløret, men havde min vidunderlige kollegaer til at passe på mig. Og ifølge alle andre så havde jeg det sjovt. Glæder mig til at folk får taget sig sammen til at lægge billeder online så jeg kan se hvor galt det gik til. :b
Og bedst af alt: Jeg havde absolut ingen tømmermænd dagen efter, hvilket jeg faktisk tror at drengene var lidt skuffede over. Heheh

Nå nu vil jeg trisse på arbejde.
Ha det <3

2 kommentarer:

Sacha sagde ...

Det kan man da kalde snevejr! :O

Line&Trine sagde ...

Fin bluse (:
- Trine

www.loosebraids.blogspot.com