tirsdag den 23. februar 2010

I could use a little help here...

Overalt ser jeg "toge aflyst" skilte... nej nej nej nej nej. Jeg skal bruge et tog. Og den skal jeg bruge på torsdag... og den har bare at være der.

Så jeg har brugt hele dagen på at sende små ønskesedler op til den høje herre i snehimlen. Håber at han besvarer med et: "ok så da.."

Blir bare så ked, hvis jeg skal undvære min hygge-shoppetur med familien :0(


Men så er det godt at jeg endelig har fundet noget der aldrig failer i at få mig til at grine.
På http://cakewrecks.blogspot.com kan i se hvad der sker, når kager går galt.

Selve kagerne er morsomme, men det der altid får mig til at grine højt er kommentarene fra personen, der har bloggen.
Den person kan seriøst skrive... heheheh.

Så nu vil jeg lige kigge lidt videre og få mig et par grin mere.

Ingen kommentarer: