onsdag den 2. november 2011

Pick me! Pick me!

Føler mig som en meget lille pige der står bag ved en stor flok meget høje mennesker og hopper op og ned for at blive bemærket.

Jeg var til jobsamtale i dag - en stilling jeg meget gerne vil have men som jeg samtidig er bange for at få. Kender i det? Noget man virkelig håber på men samtidig er bange for at få?
Ringer min mobil med et JA så står jeg ikke alene overfor nyt arbejde, men også ny lejlighed, ny by, ny omgangskreds og ikke mindst et nuværende job jeg skal overtale til at lade mig slippe før tid.... puuuh.

I nat sov jeg ganske lidt og når jeg endelig faldt hen så drømte jeg drømme om en uvis fremtid med en masse forandringer. Kl.5 ringede vækkeuret og kl.9 stod jeg i Göteborg og var så nervøs at jeg havde glemt alt om mig selv botset fra mit navn (hvilket også kneb lidt med at huske).

Efter en 4 timers lur på sofaen da jeg kom hjem og en monster sund aftensmad som i kan se allernederst, vil jeg nu smutte ind i min seng og se My Little Pony (don't judge before you've seen it).
Dog vil jeg inden jeg smutter takke alle mine kære læsere for jeres krydsede fingre - uden jer var jeg ikke kommet igennem til samtale nr.1 eller nr.2 og da slet ikke til denne nr.3

Nu må vi se hvad der sker og hvad fremtiden bringer mig af udfordringer.
Godnat allesammen :)


2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg bruger gerne hele aftenen på at krydse tæer, hvis det hjælper :-)

Litzy sagde ...

Hehe tak søde Piske :)