mandag den 23. januar 2012

Rage

Så er der den første fra Orly... en smuk smuk metallic copper-rød farve som har givet mig flere kommentarer i løbet af dagen.

Penslen er meget tynd og jeg var i starten lidt bekymret da jeg så den, men da formularen er tynd og let at arbejde med, så gik det alligevel.
Tørretiden kan snyde lidt - den lugter og mærkes tør efter et par minutter men som i nok kan se så var den stadig ikke tør nok til at undgå hakker.

Her 2 lag, men den kunne nu godt klare et 3. lag.

Alt i alt er jeg meget tilfreds med lakken og Orly giver pt et rigtig godt indtryk :)

Hvad synes i?


3 kommentarer:

nonoriginalredhead sagde ...

Farven er rigtig pæn, synes jeg. :)

Kathrin sagde ...

Den er virkelig flot til dig :D

Litzy sagde ...

Tak piger :) Synes dog at blitzen gør den lidt mørkere end den er rigtigt.
Glæder mig til sommer så jeg kan få taget nye billeder af den.