søndag den 27. maj 2012

Greetings from Llama-town

Hvad er det med lamaer og al den spytten? Ser man sej ud? Tænder det andet køn på det? Eller har "de unge" i dag bare meget mere mundvand end vi havde da jeg var "ung"?

Og jeg er sart - det indrømmer jeg gerne.
Det har jeg alle dage været.
Lige siden jeg var helt lille har min mave vendt sig ved synet af al flydende som har med et ansigt at gøre... snot, bræk, spyt, savl... you name it. Jeg blir dårlig. Nok også derfor jeg bestemt ikke er fan af Jack-Ass (eller ser frem til at få børn en dag).
Så når en fyr har stået foran mig på gaden og sendt en ordentlig harker afsted mod jorden, så kan i nok forstå hvordan jeg har kæmpet for at beholde min morgenmad i mig.

Her i Llama-town er det desuden ikke bare drengene som ynder at pynte gaden. Næ nej, her er det som pige også super sejt.

Så der står lille Nille i den store by, omringet af spyttende lamaer.
Men hvorfor!?
Hvorfor gør de det? Lærer man ikke at synke mere?

En ting har jeg dog indset... Hele min barndom har forberedt mig på denne dag.
Og imens jeg forsigtigt danser imellem klatterne på fortovet, så sender jeg en varm tanke afsted mod barndommen og hinkeruden.



God Søndag derude :)


Billede fundet på www2.mst.dk

Ingen kommentarer: