fredag den 21. december 2012

In tears...

Åh hvor dum har man lov at være?
Her går jeg og glæder mig til at skulle rejse væk over nytår og har endda bedt kæresten holde endestationen en hemmelighed og hvad gør jeg så?

Ja jeg opdager nu- NU - når alt er lukket - at jeg ikke kan finde mit pas.

PIS!

Jeg har febrilsk endevendt kælderen uden at finde den og lejligheden har været vendt i flere omgange og det er bare pist forsvundet... fuck fuck fuck.

Lige nu er jeg meget bange for at det måske er røget ud under flytningen og det er bare noget lort når man sidder her i Sverige og ik liiige bare kan gå ned og få et nyt eller et midlertidigt... konsulatet her i Gøteborg har nemlig lukket.

Åh hvor er jeg dum.

Nå jeg vender tilbage til min ransagning af lejligheden - kryds fingre for mig :(



3 kommentarer:

Ninni sagde ...

Men, kan du inte åka nu? Vart skulle du resa? Stackare!!!

Sacha sagde ...

Neeeej, åh hvor jeg dog forstår dig.

Har du ledt i "gode" steder som mellem bøgerne/CD'erne/DVD'erne?

Piskeriset sagde ...

Øv, sikke noget! Nu ved jeg ikke, hvor I skal hen, men hvis det er i Europa, har jeg hørt, at sygesikringsbeviset er nok? Det er i hvert fald værd at undersøge...