onsdag den 17. juni 2009

If I only had a brain.

Jeg har åbenbart en af de dage hvor jeg burde lytte til den sang jeg har i hovedet og tage det som en advarsel.

Har hele eftermiddagen gået og nynnet "If I only had a brain..." hvilket i og for sig er en mærkelig sang at få i hovedet lige pludselig.

Her til aften har jeg været hjemme hos en kollega, som har besøg af sin kæreste fra DK. Vældig frisk tøs og begge er enormt hyggeligt samvær.

Er så just kommet hjem - klokken er 1 og jeg skal op 6.30 i morgen tidlig. Træt som jeg er, sætter jeg mig på toilettet (vi har fået en masse kaffe - need I say more?) og vælger at trække nederdelen ned, for den skal jo alligevel sparkes af om lidt for at komme i nattøjet.
Jeg sidder så der og gør hvad der gøres skal og da jeg så skal til at tørre mig, ja hvad opdager dumbo her så? Tøsen har præsteret at have halvdelen af nederdelen liggende nede i kummen! DOH!

1. Derfor går jeg aldrig i nederdel
2. Jeg sgu ha været gået i seng da jeg fik den sang på hjernen (nej det må bare være i hovedet)

Men så fik jeg da lidt ekstra vasketøj.... BLAH.


(Tøjflash kommer i morgen, jeg er for træt til det nu)

Ingen kommentarer: