mandag den 5. oktober 2009

En sjov lille leg.

Where’s your cell phone: Ligger på sofabordet ved siden af mig... på lydløs :D

Your hair: Trænger til at blive farvet, og klippet...

Your mother: Laver den lækreste blåbærtærte

Your father: Er god at se Aliens med

Favorite food: Sushi, kinesisk... mad generelt

Favorite drink: Gin & Tonic

Dream last night: At jeg havde lavet mine bedsteforældres naboers grundplan ud af marcipan.... (øøøøh)

What room are you: Stuen

Hobby: At fotografere

Fear: Edderkopper og ild

Where were you last night: På sofaen

Something that you aren’t: Huslig

Muffins: Blåbær eller chokolade alt efter mit humør

Wish list item: En udegård til kattene

Where did you grow up: Hmmm det må være enten Ålbæk eller Belgien :)

What are you wearing: Lilla tunika, denimleggins og et tæppe

Your pets: Lotus og Freja mine to katte

Friends: Har jeg mange af og elsker dem alle

Something your’e not wearing: vanter, men jeg burde snart hvis radiatoren ikke snart varmer stuen op

Favorite store: H&M

Favorite color: Lilla

Last time you laughed: Tidligere idag

Your best friend: Er alt for langt væk :(

Place you go to over and over: Danmark sjovt nok

Person who emails you regularly: Facebook :p

Favorite place to eat: Kinesisk i Vallensbæk (smovs)

Ingen kommentarer: