onsdag den 30. december 2009

Nytår i morgen - nyt år i morgen

Ufatteligt... Om lidt over 24 timer er der gået et helt år.
Endnu et år - 12 måneder - 365 dage.

Og jeg er stadig i Sverige, et land jeg i hvert fald MAX skulle spilde mit liv på i 2 år. Ja ja der kan man bare se.
Jeg skal vist bare lære at holde min mund og så tage dagene som de kommer.

Men en ting er sikker... jeg er ikke heeelt færdig heroppe endnu :)

Så hvad er jeres nytårsløfter i år?
Mit er i hvert at tabe mig i vægt og få strammet maveskinnet op, og så vil jeg prøve at komme til udlandet i år 2010.. og nej, Danmark gælder ikke som udlandet :p
Savner sådan at opleve noget nyt og eksotisk.. om det så bare er Berlin eller lignende :)

Men Godt Nytår til alle - måske jeg får blogget lidt inden kl. slår 00 i morgen, ellers ses vi i det nye år.

Ingen kommentarer: