torsdag den 30. september 2010

Amberton Hotel, Klaipeda

Jeg har kun et ord at sige om det her hotel: Wauw!
Virkelig professionelt, flinkt personale og en fantastisk udsigt. Det er virkelig ikke sidste gang jeg betaler lidt ekstra for at få værelse med udsigt.

Værelset er moderne og friskt:





Tjek lige badeværelset og de skrå vægge. Og bruseren har massagefunktion :D




Jeg er simpelthen vild med det her hotel. Jeg er en af de personer, der altid har ørepropper med mig fordi jeg ikke kan sove hvis der bare er den mindste lyd omkring mig - i nat er første nat jeg har sovet et nyt sted, hvor jeg har sovet igennem uden brug af ørepropper. Sengen er tilpas hård, puden i perfekt højde, her er mussestille om natten og rummet kan gøres bælgmørkt med gardinerne... I am in love.

Ingen kommentarer: