lørdag den 6. november 2010

Interrobang

Ok et spørgsmål til folket... ved du hvad et interrobang er?

Nej?
Skal du ikke være ked af. Det vidste jeg heller ikke indtil for nylig.

Interrobang er faktisk et tegn, som især journalister kender til. Og som vi andre faktisk bruger uden at kende til den og dens alternative måde at skrives på.

Vi kender mest til den i denne sammenhæng:
He did what?!?!?!

Men den kan også skrives på en anden måde, nemlig med ? og ! sat sammen.



Jeg synes faktisk at tegnet er lidt fedt... kunne være en fed tatovering på håndledet. Hvorfor bruger vi ikke den lidt oftere?

Og hvis du kendte den i forvejen, så er du sgu lidt sejere end jeg troede. Cudos! :)

5 kommentarer:

Maria sagde ...

Ej, hvor sejt. Det anede jeg ikke. Det kunne næsten være en joke! *SS*

Litzy sagde ...

Hehe ja man kunne næsten tro det... men nu er jeg faktisk begyndt at lægge mærke til at det bliver brugt rundt omkring :)

Maria sagde ...

Hehe, sejt. Jeg fortalte det til manden, han troede sku' at jeg tog pis på ham!

Litzy sagde ...

Hehe.. han kan selv google det. Den findes skam :)

Maria sagde ...

Hehe, det gjorde han faktisk også!