lørdag den 14. januar 2012

Deadliest Catch; Code Red

Sorry at jeg er sådan en dårlig blogger for tiden.
Er så monster smadret når jeg kommer hjem fra arbejde (de 2 timers transport tager livet af mig) at jeg bare smider mig på sofaen og knap har overskud til at ønske folk tillykke med fødselsdagen på Facebook.

Håber dog at jeg snart kommer ind i en god rutine så jeg kan være lidt mere aktiv igen.
Jeg er nemlig ved at lede efter ny lejlighed igen igen, men det kan jeg fortælle om på et andet tidspunkt.

Oven i alt det så valgte min krop at sige fra i går aftes. Har længe haft fornemmelsen om at noget var på vej, og i går blev det så bekræftet.

Så i dag har været sofadag inkl alt hvad kæresten kunne finde af godter fra det lokale apotek. Derudover har jeg har Discovery kørende i baggrunden og drukket Mountain Dew.

Håber i har en bedre weekend end jeg :)


4 kommentarer:

Sacha sagde ...

God bedring :)

Det tager lidt tid at vende sig til en længere transporttid, sådan at der er plads til både de sure og det sjove.

Litzy sagde ...

Tak søde :)

Forhåbentlig finder jeg en lejlighed tættere på så jeg ikke behøver at skulle vænne mig til det.

Ida sagde ...

Først: Haha hvor er den giraf bare sød :)

Dernæst: Rigtig god bedring, det er ikke sjovt at være sløj. Og kender så godt det med, at man er helt drænet for energi - ikke sjovt :(

Litzy sagde ...

Ida - Ja jeg synes også den er mega nuttet :) Og tak. Nej det er lort at være skidt tilpas men heldigvis er energien så småt på vej retur