torsdag den 14. juni 2012

Depend Holographic

Jeg ved at jeg spurgte hvad i gerne ville se først... men der sad jeg næsten allerede og skruede låget af den første Depend (lover at de næste to flash er dem i ønskede)

Men iiih den er altså så fin og uimodståelig.

Nr. 2035 har den og er en smuk smuk smuk lys armygrøn farve.
Lakken er meget tynd og ved første lag frygtede jeg at nu skulle jeg til at lægge mindst 5 lag før den blev god, men allerede ved lag 2 dækkede den faktisk rigtig godt.

Plusset ved denne er at den tørrer enormt hurtigt og at man ikke har problemet ved andet lag, som med mange andre mærker, at den trækker noget af lag et af med sig. Og det kan vi lide :)

Jeg ville gerne voldspamme jer med billeder.... men jeg holder den ved to.


I sollys på terassen, og 2 lag:




Med blitz indenfor, og 3 lag:


Ingen kommentarer: