lørdag den 4. august 2012

New rags

Har jeg nogensinde fortalt jer hvor distræt jeg egentlig er?
For det er jeg ... virkelig.

Det er for lang en historie til at i skal besværes med den, men for at gøre den kort så kan jeg fortælle jer at jeg var på vej ned for at opdatere mit månedskort til sporvognen og 1½ time senere kom jeg ud fra H&M med en pose tøj.

Ved ikke hvordan jeg gør det - men det er en særlig evne jeg er sikker på andre deler med mig :P

I dag tog jeg lidt af det nye på. Nemlig et par bourdeaux jeans og en blazer i "cowboy"look. Blazeren er helt perfekt. Lang og blød og slasket men stadig pænere end en slap cardigan... synes jeg i hvert fald selv. Sådan et casual-business-look. Hedder det det?
Anyway, det er parret med en sort blondetop (kan i gætte hvorfra? - yup, H&M)

Og undskyld for dårligt billede men jeg er træt, en smule tømmermændsramt efter et møde med en vinflaske i går og så er jeg vist også en anelse for doven til at indstille kameraet.


Ingen kommentarer: