fredag den 28. december 2012

Presents!

Synes da lige i skal se de fine fine gaver jeg fik til jul. Jeg var helt overvældet og havde slet ikke forventet mig så mange.

Allerførst synes jeg lige i skal se min gavesæk. Jeg købte den lige før jul og forelskede mig straks i den retarderede elg... den er bare lige mig :)
Er den ikke sød?




Og så til gaverne.
Udover det i ser så fik jeg også en t-shirt af min onkel samt to virkelig smukke toppe af kæresten i det blødeste materiale og med de fedeste motiver på - sådan lidt goth inspirerede. Jeg har allerede haft den ene på 3 gange.
Skal se om jeg husker tage dem på en dag så jeg kan vise jer dem. De er virkelig smukke.
Og af svigermor fik jeg et glatte/krøllejern. Glæder mig til at kunne lave krøller i håret uden et krøllejern som vælger at spise halvdelen af mit hår :P




Glæder mig til at lave lækker kylling i min nye römertopf i glas, lækre ovnretter i min nye wok som også kan gå i ovnen og lave lækre store toasts i mit nye toastjern.
Og radioen spiller selfølgelig Rock på livet løs ude i køkkenet allerede :)


Ingen kommentarer: