mandag den 25. august 2008

En helt igennem perfekt dag

Nu er min fødselsdag kommet lidt på afstand - og den kunne umuligt have været bedre.
Jeg havde jo ellers ikke set frem til den overhovedet. At skulle sidde alene for mig selv når jeg fyldte 25 var ikke lige planen.

Men det kom jeg så heller ikke til.
Aftenen før stod den bedste pakke på dørtrinet... min dejlige hr. kæreste :0)
Åh som han dog havde snøret mig og ih hvor blev jeg da glad. *Mindes noget med hvinen og hoppen og overfalden*.

Fik den smukkeste halskæde og en dejlig ny computer.

Men ikke nok med at hr. kæreste var gavmild, jeg blev også overrumplet med masser af lykønskninger på både sms, msn, FB og diverse andre forkortelser.
Og blomster af onkel og søs - og brev fra mormor og morfar og kort fra bedstevennen T. Det var simpelthen mere end jeg ku ha ønsket mig.

En helt igennem perfekt fødselsdag.

Ingen kommentarer: