søndag den 10. august 2008

Weekend

Denne weekend har været stille og rolig - men god.

Igår lørdag gik jeg på jagt efter kantareller. Det er jo en gudespise.
Efter at have vandret rundt ude i skoven i 2 timer måtte jeg med kun 2 svampe indse at turen var en fiasko- og at jeg nu havde fået to kæmpe vabler, en på hver hæl, af mine dejlige blomstrede gummistøvler.

Fandt mig en bænk med udkig over Store Lee og gik i tænkeboks.

Resultatet var at jeg sendte en sms til A.
L: Hej :) Kender du nogen gode steder at plukke kantareller?
A: Ja det finns..:)
L: Er det nogen du kan vise mig?
A: Självklart :) Vi ska bara äta och så... går det bra lite senare?
L: Det behøver ikke være idag hvis du har andre planer men senere ville være fint med mig
A: Idag passar mig utmärkt! Bara lite senare.

- Hun er nu en god veninde min A.

Så hun endte med at køre mig rundt til diverse skove og jeg kom hjem en god omgang svampe. Ikke så mange som jeg havde håber på, men vejret stoppede legen inden vi var færdige. Det begyndte simpelthen at styrte ned.
Men vi har planlagt at lokke A´s mor med på en tur - hun kender de rigtig gode steder. Yippie.




Idag har jeg været ude og shoppe med A. Vi har drukket spandevis af kaffe hos A´s veninde og derefter spise på restaurant - mums.

Og nu vil jeg snart i seng. En ny dag truer...

Ingen kommentarer: