tirsdag den 27. juli 2010

Boing boing - hendes vægt går op og ned

Jeg er ikke så god til det der med at opdatere jer med operation vægttab - sandheden er at det går som det går.

Nogle uger har jeg tabt mig, nogle uger har jeg taget det på igen.

Men pt. ser det sådan ud:




Synes dog den er lidt misvisende... jeg startede altså på 63,9 og er nu på 61,1 men siden kan åbenbart ikke finde ud af at arbejde med gram :P
Jeg fandt ud af det ... hehe

--> Fandt linket til denne side inde på Kathains blog <---

3 kommentarer:

Malene Louise Lindhard sagde ...

Hej :-) Efter lang tid som fast læser ved forskellige på bloggen, har jeg besluttet mig for selv at fixe min blog og komme med nogle spændene indlæg. Skriver her fordi jeg håber du vil læse med, og du må selvfølgelig hellere end gerne melde dig som fast læser.

http://malenelindhard.blogspot.com/

Kathrin sagde ...

Rart du fandt ud af det med grammene, jeg kunne heller ikke få det til at virke da jeg startede med at lave tickers derinde :)

Litzy sagde ...

Nej de driller godt nok, men det er jo fordi de ikke bruger komma :P

Og tak for inspirationen... en lidt sjovere måde at opdatere sin vægt på :)