lørdag den 1. januar 2011

1.1.11

Aaaah en 1. januar uden tømmermænd.
Findes der noget bedre?

Den er dog alligevel blevet tilbragt på sofaen med chips og sodavand, for det skal den her dag bare :D

Jeg har sneget mig til at indstallere redigeringsprogram på kærestens computer (shhh ik sig det til ham), så jeg vil begynde at flashe billeder igen.

Lige nu kan i få lov at se mit nytårsoutfit.... så får i lidt mere i morgen :)




Har du haft tømmermænd i dag? Eller hvordan har du tilbragt din 1. januar?

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er du smuk... men bukserne ødelægger hele outfittet :S

Hazel sagde ...

Jeg har heller ikke haft tømmermænd, men dog følt mig lidt brugt alligevel... Dagen er gået med at undgå at skrive eksamensopgave og at flytte lidt rundt på vores møbler. Rigtigt hyggeligt faktisk :)

Og Godt nytår i øvrigt!

Litzy sagde ...

Anonym - jeg siger tak. Bukserne var nu ikke meningen jeg skulle have på, men mine sorte bukser er forsvundet som dug for solen... og da vi stod og skulle ud af døren, ja så måtte jeg jo tage det der lå nærmest :P

Litzy sagde ...

Hazel - Det lyder som en rigtig hyggelig dag. Jeg gad godt at jeg kunne rykke rundt med mine møbler, men de kan desværre kun stå på en måde. Glæder mig til der en dag bliver råd til at købe nyt...så ryger stort set alt ud :D

Og godt nytår til dig også :)

Tine sagde ...

Du ser sød og dejlig glad ud :) Smiler helt når jeg ser på dig! :)

Litzy sagde ...

Årh tusind tak Tine... får helt varme kinder nu :)