søndag den 5. december 2010

Afhængig.... mig?

Sludder og vrøvl.... æææhm du skal bare ik lige åbne nummer 2 skuffe under fjernsynet.... du skal ik åbne den siger jeg.... :/



Ja ok, indrømmet. Jeg elsker at købe når jeg er til Partylite demonstration. Men deres lys er altså også virkelig flotte. Og så dufter de sindsygt godt :)

Det er også min venindes skyld - hun startede nemlig med at give mig denne stage derfra, og så blev jeg jo nysgerrig:



Og forleden da jeg var afsted blev jeg nødt til at købe disse... de er bare perfekte til vinter. Små iskuber til lys. Jeg elsker dem :)



Har du noget derfra?

2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Niks, jeg kendte ikke til mærket før nu - men de ser fine ud, de kuber :-)

Litzy sagde ...

De er rigtig fine :) Kæresten synes bare jeg er sær, men jeg har ikke noget imod at give lidt ekstra klejner for noget jeg ved er i god kvalitet.