tirsdag den 28. december 2010

Der mangler en gave

Sidder på sengekanten (jeg ligger syg i disse dage) og nyder synet af årets høst.... ja ok, man skal jo ikke kalde det en høst, men må nok indrømme at når det kommer til gaver så er jeg 5 år gammel.

Fler... mig vil ha fler :D

Men hov, jeg er jo slet ikke færdig endnu. Har nemlig ikke fået den fra kæresten endnu. Vi har nemlig aftalt at købe til hinanden når der er udsalg, for så kan vi jo købe lidt mere end ellers.

Og det siger man da ikke nej til.

Så lige nu overvejer jeg hvad jeg skal sige at jeg ønsker mig. Der er jo de lækre halskæder, men faldt i dag over denne tegning på Etsy og faldt pladask for hende. Se lige hvor fin hun er.
Kan man andet end at være forelsket?



Hvis du nysgerrig så kan du finde hende og mange flere her.

1 kommentar:

Piskeriset sagde ...

Jo, den er vel nok fin! Men jeg tør ikke at klikke på flere link hos dig - hver gang kommer jeg bare til at bruge oceaner af tid på en lækker hjemmeside, der vil sælge mig en masse af det, mine drømme er lavet af! :-D

(og jeg fantaserer stadig om stempunk-smykker... din skurk ;-))

Rigtig god bedring - håber du hurtigst muligt kommer på benene igen!