torsdag den 14. februar 2013

Happy Valentines Day

Hva så - er i blevet forkælede i dag?
Ikke fordi jeg tror på sådan noget, stod det til mig så er kærlighed noget man skal vise hinanden hver dag. Men man siger jo ikke nej tak til hvad nu kæresten har fundet på.

Her kom min kæreste hjem med en fin buket blomster og kviterede med at lave aftensmad til mig.
Han havde købt de flotteste entrecoté bøffer til os og serverede dem med bearnaise og grøntsager.


Selv sagde han er min mad var meget bedre end hans og at jeg fremtidig nok måtte stå for det... jeg nød at jeg for en gangs skyld kunne læne mig tilbage med et glas vin og blive vartet op.
Og så glemmer vi alt om at bøfferne havde fået for meget og at grøntsagerne var fra frost... han gjorde da i det mindste et forsøg :)



Ingen kommentarer: