lørdag den 8. maj 2010

Blogleg

Er blevet tagget af Piskeriset, så nu får i lige et par fakts her fra mig :)

Morgenens nedtur: Øv hvorfor går man også med til at stå tidligt op på en lørdag?

Udenfor mit vindue: Solen har gemt sig bag en sky og kæresten står og griller aftensmaden.

I mit fjernsyn kører:
Et gammelt afsnit af Gilmore Girls.

Jeg vil til at høre:
Ikke noget specielt - måske en lille sang på youtube senere.

Mit tøj er: Har været ude på fototur, så er iført slidte jeans, t-shirt og grå fleece.

I dag skal jeg nå: Skulle gerne have ordnet noget vasketøj, men tror jeg gemmer det til i morgen.

Men jeg vil hellere:
Slappe af på sofaen i armene på den jeg elsker, og med en lille misser på skødet.

I vindueskarmen: Har ingen vindueskarme... believe it or not :) Men på sofaens ryglæn ligger en af misserne.

Morgenens optur: Sikke godt jeg har sovet i nat, og hvor skønt at solen skinner og fuglene fløjter.

Dette billede har I aldrig set:


(Sådan her ser man mig aldrig, men det er taget af en fotograf i 2004, dengang man i al hemmelighed drømte om at være model en dag :P)

Jeg tagger: Persillemedvilje, fairytine og søde Hittehøne.
Håber i er friske :)

1 kommentar:

Maria sagde ...

Jeg er frisk, poster et indlæg om lidt! Super godt billede af dig! ;o)