mandag den 19. juli 2010

Flying A - not so flying

Så fik jeg prøvet min første Flying A lak og indtil videre er jeg ikke imponeret.

Jeg synes lakken er meget tynd - jeg har to lag på, men den kunne sagtens klare en tredje for at dække bedre.
Derudover synes jeg den er meget længe om at tørre. Normalt plejer det første lag ikke at tage mere en et par sekunder før den er så tør at jeg uden at få mærker kan lægge en finger på den, men den her tager i hvert fald 30sek før den kommer dertil. Skuffende når man så tænker på hvor lang tid det tager når lag nummer to kommer på.

Og så synes jeg den har en meget "maling"-agtig lugt. Og ikke på den gode måde.

Men bortset fra det, så synes jeg at farven er enormt fin og til prisen (4 for 100kr) så klager jeg bestemt ikke.



Farven er lidt mere grålig end på billedet

Ingen kommentarer: