onsdag den 7. juli 2010

In the army now

I England var vi på marked, hvor en gut solgte brugt militær tøj og heriblandt de fedeste camouflage skjorter. Om det så i virkeligheden er brugte skjorter skal jeg jo ikke kunne sige med sikkerhed, men nu faldt min kærlighed altså på en af skjorterne (dog ikke camouflage) og så ville jeg altså have den... og til £5 så overlever jeg nok :P

Idag har jeg haft den på med et par hvide capribukser fra H&M og ligeledes en grå top fra H&M.
(Og ja vinkelen ser lidt sjov ud men sådan går det når man kun går fotografen til skulderen.. hehe)



Lige et detaljebillede af skulderen



Og dagens kronjuveler :)

2 kommentarer:

Beam sagde ...

fede detaljer, Litzy! Og fin Looove-ring også. :o)

Litzy sagde ...

Er også helt vild med ringen og så er den faktisk mere behagelig at gå med end jeg først lige troede :)