torsdag den 12. august 2010

Pakke #2

I indlægget om min polish rack nævnte jeg at posten havde været forbi med to pakker, men fik aldrig lige vist jer hvad der var i pakke nummer 2.

Men det ser i nu - det var nemlig det tørklæde jeg havde vundet i en giveaway hos søde Tanja.

Det har bare den perfekte lyserøde farve og jeg glæder mig allerede til at kunne tage det i brug... dog skal den nok lige vaskes først for den lugter lidt kemisk :)

Mærket er Dixie og kan købes her hvis det skulle have interesse. Og så støtter det samtidig en god sag.


2 kommentarer:

Tanja sagde ...

Lyder godt..

Jeg vaskede os mit i hånden samme dag jeg fik det.. Netop fordi det lugtede grimt ;)

Litzy sagde ...

Det må ha været den pose den lå i, kan ikke se hvor det ellers skulle få den lugt fra.

Men lækkert det er det :)