mandag den 9. august 2010

Polish wishes

Jeg har ikke nok neglelak - det har jeg altså ikke :P
Og da jeg er stor fan af Depend, så har jeg siddet og spenderet lidt tid på deres hjemmeside og kigget på deres aktuelle sortiment.

Jeg har en del ønsker eller i hvert fald nogle jeg skal have kigget nærmere på (understreget med blå), og så er der et par stykker jeg allerede har (krydset over).

Ikke på listen har jeg også nummer: 083, 135, 147 og 170





Har du nogle af dem jeg har understreget?
Eller er der nogle du har som du vil anbefale?
.

3 kommentarer:

Hazel sagde ...

Jeg er holdt op med at købe konventionel neglelak (har faktisk sjovt nok lige skrevet et indlæg om det), men hvis jeg gjorde, var der helt sikkert et par stykker, jeg ville overveje. Nok især 54 og 195. Men jeg kan ikke rigtigt få øje på nogen af dem du har nævnt på billedet?

Kathrin sagde ...

Man kan aldrig få for mange neglelakker :D

Litzy sagde ...

Louisa: Dem jeg nævnte er heller ikke på billedet. Jeg ved ikke om de er udgået, men kan ikke finde dem på hjemmesiden i hvert fald.

Kathrin: Nej nemlig :D