tirsdag den 3. august 2010

Så kom elveren

Modtog idag min pakke fra ELF - super hurtig ekspedition må jeg sige. Havde først regnet med at se den engang næste uge.



Og elsker kæresten første reaktion da jeg åbnede kassen: "Det er IKKE neglelak jeg ser i den kasse vel?"
:P
Måtte trøste ham med at snart er pladsproblemerne med min neglelak slut.

Men jo - der var altså neglelak i den kasse, hele 5stk.
* Pearl Pink
* Gum Pink
* Coral
* Burgundy
* Sunset

Glæder mig allerede til at afprøve dem, men tror at især Coral bliver en favorit.



Derudover købte jeg mig 4 øjenskygger (i naturfarver, jeg bruger meget sjældent make-up, men når jeg gør, så skal det være naturligt).
Til dem købte jeg sådan en smart compact som man kan sætte dem i... super fikst.



Sidst men ikke mindst var der en vandfast eyeliner og en Mineral lipgloss i farven Sorority Girl. Har prøvet glossen på og den lægger sig meget godt opad min naturlige farve på læberne, så ser ikke alt for malet ud.



Uh det var en god pakke at få ovenpå en træls tirsdag :)

Har i handlet ved ELF?
Hvad har i købt, og hvad vil i anbefale til næste gang?
.

5 kommentarer:

Stine sagde ...

Uhh Gum Pink, er total yndlings Barbie-lak <3 hehe

Litzy sagde ...

Ja :D
Og så var det jo også dit flash der skubbede mig den sidste vej hen og bestille.
Tak for det ;0)

Kathrin sagde ...

Nøj nogle lækre lakker :love:

Litzy sagde ...

Tænkte nok de måtte være noget for dig Kathrin ;0)

Kathrin sagde ...

shh det må du ikke sige til nogen :P