mandag den 3. januar 2011

Nytårsnegle

Valget faldt på min aller nyeste lak - nemlig Holographic fra Gosh.
I dagens anledning tog jeg billedet sammen med en bordbombe... matcher ret godt ik? :)

Var ellers lidt nervøs for at lægge lakken på efter at have hørt flere blogge omtale den som besværlig, men jeg er åbenbart ikke så kritisk... eller også bare meget heldig, for jeg synes den var super let at lægge på og tørrede dejligt hurtigt.

Og så er farven intet mindre end fantastisk :)

Jeg vil dog anbefale at bruge denne med en toplak, for den skaller hurtigt af igen :(

2 kommentarer:

rijaH sagde ...

Den er nu også lækker, jeg havde nu ikke rigtig nogen problemer med den heller andet end man ska lige lade den tørre mellem lag ellers så er den lækker at arbejde med :D

Litzy sagde ...

Godt at høre at jeg ikke er den eneste <:) Og ja jeg synes også den var nem at arbejde med.