lørdag den 22. januar 2011

Tack för din bokning och välkommen till Fritidsresor.

Wuhu!

Om cirkus 4mdr så ligger min veninde og jeg hernede:




Uh hvor jeg glæder mig - og bikinien er allerede blevet bestilt hos H&M. Det var jo heldigvis en ting jeg godt måtte købe selvom jeg har shoppestop.

Og det bedste.... vores skema for turen. Vi er nemlig begge tøser der ikke er god til ikke at opleve noget når vi er på rejse:

Torsdag: Ankomst :)
Fredag: Tyrkisk Bad
Lørdag: Slappe af ved poolen
Søndag: Køre ATV i ørkenen
Mandag: Slappe af ved poolen
Tirsdag: Til Luxor
Onsdag: I Luxor
Torsdag: Slappe af ved poolen
Fredag: Slappe af ved poolen
Lørdag: Til Kairo
Søndag: I Kairo
Mandag: Slappe af ved poolen
Tirsdag: Slappe af ved poolen
Onsdag: Ud og se på stjerner i ørkenen
Torsdag: Hjemrejse :(

Man kan da ikke påstå at vi kommer til at kede os :P

8 kommentarer:

Louise sagde ...

Årh, lækkert!

Litzy sagde ...

Jeg glæder mig :D

Rachel sagde ...

TA' mig med ....

Nøøj! Det ser lækkert ud!

Litzy sagde ...

Heheh - skal se om jeg kan få plads i kufferten ;0)

Piskeriset sagde ...

Det er jo et ualmindeligt hårdt program :-D

Ser skæppeskønt ud!

Anja sagde ...

Jeg er SLET ikke misundelig! Sikke en slaveferie :P

Litzy sagde ...

Piske - Ja jeg frygter lidt at vi ender med at blive stressede :P

Litzy sagde ...

Frk.B - hehehe. Jeg er så til gengæld slet ikke missundelig over hvor du bor til hverdag :D