torsdag den 27. januar 2011

Ud med det gamle - ind med det nye

Jeg er gået i oprydningsmode i dag... nu gider jeg ikke ligge stille på sofaen længre :P

Derfor har jeg igen opdateret min blogliste og slettet alle der ikke har været aktive i et par måneder. Hvis jeg har slettet dig ved en fejl, eller du bare ikke finder dig selv på listen, så læg en kommentar og jeg skal tilføje dig (hvis du altså spørger pænt ;0) )



Dog hedder det altså "noget for noget" her hos mig, så hvis du vil på min liste, så har jeg også lidt en forventning om at jeg er på din :)

1 kommentar:

Rikzen sagde ...

Hejsa =)

Jeg har tagget dig til The Versatile Blogger, hvis du har lyst til at være med. Reglerne er at du skal linke til den som har tagget dig, skrive 7 ting om dig selv, og derefter tagge 15 andre personer ;)

Knus Rikke
www.Rikzen.blogspot.com