tirsdag den 5. april 2011

Hold jer for ørene.../øjnene

Jeg undskylder mange gange men jeg har så mange ting i mit hoved lige nu, så de skal lige have lov at komme ud.

Puuuh hvor er jeg vred over den måde fotoklubben bare overser mig på og at der slet ikke er nogen, der reagerer på at jeg lige pludselig ikke er med på mailinglister aka jeg får ikke en skid information om noget som helst. Og er skuffet over bedsteven der især ikke bemærker det og lige informerer mig. Og hvor er jeg spændt på om kæresten nu får det job i Göteborg som han er blevet kaldt ned til, for det kunne være så sejt at komme derned og bo.. og så er vi jo også tættere på begge vores familier men vi kan stadig blive boende i Sverige. Og hvor er jeg virkelig bange for om jeg nu hvor firmaet skal skære 100pers ned om jeg er en af dem, der ryger i faldet... måske ikke andet end bonkes ned på en lavere stilling men det ville virkelig gøre mig ked af det og jeg synes slet ikke at hende, der godt nok har haft en lignende stilling før og har været i firmaet i længere tid end mig, slet ikke er egnet til at skulle "stjæle" min stilling fra mig... og synes det er frygteligt at vide at hun ligefrem sidder og regner med at hun da selfølgelig får mit job. Og så går jeg med en eller anden nagende følelse dybt i min mave som jeg hverken kan finde hoved eller hale i, men håber den snart forsvinder for den minder mig meget om da jeg havde stress og det håber jeg virkelig ikke at jeg får igen.

..... puuuuh nu har jeg det bedre.
Sorry :)

3 kommentarer:

Sandra sagde ...

Puha søde, det er godt nok mange ting at rumme på én gang! Jeg krydser fingre for at alt flasker sig som du ønsker det! :kys:

Litzy sagde ...

Tak søde :) Ja mit hoved kan næsten ikke rumme det hele, så prøvede lige at ventilere lidt.

Sandra sagde ...

Nej, det kender jeg godt - og så er det jo godt du kan komme ud med et her :)