fredag den 24. juni 2011

Bitter dissapointment

Skal købe en fødselsdagsgave til min kæreste og har fundet den perfekte gave på ebay.

Der er i alt 2 sælgere, der har det jeg leder efter, hvor den ene kun sender til USA og Canada og den anden sender til alle andre lande end lige netop Sverige.

Har så sendt en mail til begge to (en enormt venlig mail hvis jeg selv skal sige det), den ene har jeg spurgt om de kunne gøre en undtagelse og sende til mig og den anden har jeg både spurgt om de kunne gøre en undtagelse men også spurgt hvorfor lige netop Sverige er sådan et No no land.

Af begge sælgere fik jeg det korte svar man kunne få. Den første bare med "nej, beklager" og den anden at "det gør de bare ikke".

Ej men undskyld... hvor fanden bliver høfligheden af? Man kunne da i det mindste sende et pænt svar tilbage. Og nu er det jo ikke et køb til 10kr der snakkes om, for så kunne man jo godt forstå at de ikke var så hjælpsomme.

Så nu sidder jeg her; skuffet, ked af det og faktisk også en anelse bitter.

Dumme dumme ebay :(

5 kommentarer:

Christina Bugge sagde ...

Sådanne situationer er altså bare trælse :(

Litzy sagde ...

Meget - men med hjælp fra en meget sød pige med adresse i USA har jeg nu fået det hele løst... yay :D

tumling sagde ...

Altså hvis det er må de godt sende det til mig så ska jeg nok sende det til sverige :)

Litzy sagde ...

Tak for budet tumling, har dog heldigvis fået en til at bestille for mig. Så nu ventes der bare på at det ankommer :)

tumling sagde ...

Super :)