søndag den 21. oktober 2012

Halloween i Tivoli

Igår tog kæresten og jeg en køretur til København.
Jeg er jo stor fan af Halloween og har længe drømt om at komme i tivoli en tur og se deres udstilling. Og siden jeg desværre ikke har nogen udsigter til Halloween fester i år, så aftalte vi at mødes med min onkel i Tivoli.

Vi havde valgt den perfekte dag.
Vejret var fantastisk.... desværre var vi ikke de eneste, der var kommet på idéen.

Så make way for billedspam :D


Når vi nu havde kørt hele vejen fra Sverige så startede vi ud med lidt til maven. Jeg fik deres græskarsuppe (dog ikke helt så god som den min mor laver) og min onkel og kæreste fik sig et stk gulerodskage.



Jeg skal altid have mig en nylavet slikkepind når jeg er i Tivoli. Elsker at de stadig er varme. Blev dog lidt forarget over at de havde hævet prisen fra 5kr til 10. Det er altså noget af en procentstigning.





2 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Vi var derinde tidligere på ugen, da vi skulle se Dracula i koncertsalen, og jeg blev virkelig imponeret over, hvor meget der er pyntet op! Det var meget stemningsfuldt om aftenen, hvor vi var der, og jeg ærgrede mig over, at vi ikke havde tid til at gå rundt og nyde oppyntningen. Jeg må simpelthen derind igen til næste år :-)

Litzy sagde ...

Uh gør det gør det :) Det var fantastisk hyggeligt. Vi fik flere timer til at gå med bare at tusse rundt og kigge på det hele.
Eneste jeg kunne have ønsket var at det var en anelse større. Det var desværre ikke hele parken de havde pyntet... men igen hvad kan man forvente sig når de kun har åbent i 2 uger