onsdag den 10. oktober 2012

Random Facts aka tidsfordriv

Imens vi venter på at min nye computer ankommer, så kan i da hygge jer med lidt random fact om mig (fandt dem hos Linda)



Navn: Pernille
Kælenavn: Nille, Persille, Nelly, Pepsenille, Petronilla, Mille, Penelope..... osv osv
Sang, som du sørger til når du er ked: Jeg er ik så meget typen, der sørger til musik, men efter en dårlig dag kan jeg godt finde på at smide Ironic med Alanis Morissette på.
Afhængig af: TV serier, min laptop, internet, mit kamera
Hvad tror folk om dig? Har faktisk fået at vide at jeg virker snobbet (jeg er altså bare genert)
Hvad får du oftest komplimenter for? At jeg er nem at snakke med.
Hvad siger du for at imponere folk? Er ikke så besat af at imponere folk, you either like me or you don’t
Hvordan kan man imponere dig? At man har rejst meget eller er super god til at spille på guitar.
Griner du nogle gange når du er alene? Konstant.
Hvad står der i den sidste SMS du fik? Den sidste er fra banken så den får i ik lige ;0) Men den andensidste siger; ”Varor från H&M hämtas på Hemköp......”
Hvor bor du? Göteborg (eller Mölndal for at være helt præcis)
Trives du der? Ork ja, her er fantastisk.
Ejer du et par converse? Ja, 2 par faktisk.
Sprut, cider, vin eller øl? Sprut, cider, vin og så øl... i den ordning.
Bliver du nogensinde for fuld? Desværre... det føles som om jeg med årene er blevet dårligere til at styre mit indtag.
Hvilket mobilabonnement har du? 3
Er du allergisk overfor noget? Ja, Kodimagnyler. Derudover stort set al slags frugt pånær citrusfrugter. Og rå gulerødder.
Hvordan tager du telefonen? ”Det er Pernille”. Hvis det er folk jeg kender rigtig godt ”Det er her det ringer”
Hvem ringede du til sidst? Banken
Antal timers søvn i nat: 7
Sov du alene? Nej.
Plejer du at komme til tiden? Jeg kommer som regel altid 5-10min for tidligt.
Hvornår har du det bedst? Når jeg er sammen med gode venner eller ligger på sofaen med en kop the og en kat i skødet.
Hvornår blev du sidst fotograferet? Da jeg var til ”model for en dag” i Marts 2012.
Hvordan har du det lige nu? Jeg har det fantastisk... bortset fra at jeg er hyper på for meget kaffe og har spist lidt for meget sushi til frokost.
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: sort og blå.
Hvad synes du om dine fødder? Dem kan jeg faktisk godt lide (Det er alle andres jeg har problemer med).
Hvad savner du? motivation og energi. Og en million kroner kunne jeg vel også godt bruge.
Havde du en god aften i går? Det havde jeg da. En aften er altid god når den tilbringes på sofaen under et tæppe sammen med kattene og en masse godt i TV
Favoritdrik om morgenen: 1 stort glas vand efterfulgt af en skummelt masse kaffe.
Barberer du ben? Ja, men slacker lidt om vinteren (ekstra isolering ved i).
Hvornår plejer du at gå i seng? ved 22-23 tiden.
Er du genert? Ja meget.
Dyrker du sport? Nej
Tror du på kærlighed ved første blik? Nej, men jeg tror på at man kan reagere kemisk ved første blik.. handler dog mere om sexuel attraktion end kærlighed.
Har du nogensinde kastet op offentligt? Desværre ja. I midtergangen på en bus, og jeg var meget flov.
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? Skrive mit navn i sneen med tis
J
Er du tilfreds med dit liv? Der er vel altid småting der kan forbedres men i det store hele så har jeg aldrig været så tilfreds med mit liv som jeg er lige nu.
Er du forkælet? Den må jeg nok sige ja til.
Hvad skal du i morgen? På arbejde. Derefter skal jeg nok rydde lidt op i lejligheden... der trænger.
Hvad er det værste du ved? Røvslikkeri, ligegyldighed, mangel på respekt for andre og andres ting, dyreplageri…
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? Alt for mange
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? Jeg kan faktisk godt lide Ellen Degeneres. Hun bruger sin status rigtig godt.
Hvad længes du efter? Ferie. Og helst langt væk hjemmefra, gerne i varmen.
Hvilke hårprodukter bruger du? Shampoo og en gang imellem volume hårspray. Skal jeg rigtig forkæle migselv så bruger jeg enten en indpakning eller balsam spray
Hvad er det fineste du er blevet foræret? En hjertehalskæde af kæresten, og en kagemand/kone i filt lavet af min niece.
Er du vild med nogen lige nu? Ja – min kæreste.
Du samler på: Neglelak.
Grønne eller røde æbler: hverken eller... kan ikke tåle dem.
Hvem ringer du til når du er vred/ked? mor.
Kan du lide golf? Næ, jeg synes det er røv kedeligt.
Hvornår stod du op i dag? kl. 06.15
Har du sovet i din egen seng i nat? ja
Har du strømper på nu? Ja, nogle seje grå nogle med ugler
J
Er det okay at græde? Ja selfølgelig
Hvornår græd du sidst? Jeg tuder konstant for tiden – tror faktisk det var lambireklamen sidst
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? Betale min gæld af, tage en uge eller to sydpå og resten ville jeg lægge som indskud på et hus.
Bruger du briller eller kontaktlinser? Begge dele faktisk. Linser til daglig med skærmbriller over på jobbet. Briller om sommeren når pollen gør at brugen af linser er umulig.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? Nej bestemt ikke. Men folk der kender mig ved vist også godt at det ikke er noget jeg går op i.
Hvornår står du op i weekenden? Jeg plejer faktisk at stå op omkring 8-9 stykker men de sidste par uger har den været omkring 11. Ved ik lige hvad der sker.
Er du piercet nogen steder? Jeps, ørerne og navlen. Har haft i næsen også men den gik der betændelse i så jeg tog den ud.
Har du nogen tatoveringer? hvor? Jeg har 3. En på højre håndled, en bag på venstre skulder og en på højre ankel.
Vil du giftes? Meget gerne... jeg venter kun på spørgsmålet.
Vil du have børn? For et par år siden har det været et klart JA men nu er det mere et njaaa. Er vist blevet lidt mere egoistisk og kan se lidt for mange besværligheder ved børn. Det kan dog nå at ændre sig mange gange.
Solbader du ofte? Jeg får næsten panik af varmen, så det kan jeg ikke påstå jeg gør.
Er du god til at lave mad? Ja, det synes jeg da at jeg er. Jeg er dog desværre også meget distræt så har ofret et par gryder på det i tidens løb.
Har du flyskræk? Både og. Jeg kan godt lide selve flyvningen men går lidt i panik under land/let.
Hvor smidig er du? Så lidt som overhovedet muligt – jeg er stiv som et brædt :P
Er du musikalsk? Jeg var i hvert fald engang. Spillede marchfløjte i Skagen Garden som ung. Men det er mange år siden jeg har rørt et instrument. Overvejer faktisk lidt at begynde med guitar undervisning.
Hvad drikker du når du er tørstig? Vand. Det er det eneste der slukker tørsten rigtigt
Hvad er din favorit-is? Stort set al Sorbet (Eller min svogers lakrids-is)
Tror du på liv efter døden? Den er svær at svare på... jeg håber det lidt. Det ville da være en skam hvis det hele bare stopper her.
Kan du lide sushi? Kunne leve af det.
Hvad spiser du helst når du ser film? Hvad end der lige findes i skabet derhjemme…
Bor dine forældre sammen? Ja
Har du tandlægeskræk? Ja, så meget at jeg ikke har været til tandlægen siden 2006.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? Begge dele.
Hvad farve er dine øjne? De er lyseblå.
Har du nogensinde grædt dig i søvn? Mange gange, dog er det længe siden sidst. Mener faktisk ikke at jeg har gjort det siden jeg fik nyt arbejde.
Hvor ofte motionerer du? Øhmm.... videre til næste spørgsmål...
Noget du har gjort siden du var lille og stadig gør? Hopper i sjap-pytter om vinteren.

Ingen kommentarer: