tirsdag den 1. januar 2013

Året der gik

Traditionen tro så laver jeg lige en lille opsamling over året der gik. Jeg elsker at kigge tilbage på de forskellige år og se hvad jeg har oplevet.


Beskriv 2012 med 3 ord:
Stressende, Spændende, Nyskabende

Hvilke rejser var du på i 2012?
Et helt år uden rejser desværre. Dog har den været fyldt med så meget andet så der har ikke været tid til at tænke på rejser.
Vi skulle have været afsted til Milano og fejre nytår men pga at jeg ikke kunne finde mit pas måtte vi desværre aflyse den tur.

Har du allerede nogen planer for rejser i 2013? Og hvis ja, hvilke?
Der er ingen faste planer endnu men vi har snakket om at tage afsted omkring påske.

Bedste bog du læste i 2012:
Uha jeg har læst en masse bøger i 2012. En masse serier faktisk - men tror at favoritten lige nu falder på Hunger Games serien og The perks of being a wallflower.

Bedste film du så i 2012:
Hmmm jeg har faktisk ikke set så mange film endnu. Hunger Games var helt ok men skulle jeg vælge en som den bedste ville det nok være Bridesmaids. Ved at det er en lidt ældre film så jeg er håbløst bagud, men den var faktisk rigtig god.

Bedste ting der skete i 2012?
At både kæresten og jeg har fået os nogle fantiske jobs, og at vi efter lang tids søgen endelig fik en vidunderlig lejlighed i Göteborg.

Hvad lavede du sidste år på nytårsaften kl. 23.59?
Jeg blev vækket af min kæreste. Vi holdt nytår bare os to og jeg var åbenbart faldet i søvn på sofaen imens vi så film. Men jeg nåede da liiiige at vågne og råbe Godt Nytår :)

Hvad ser du frem til i 2013?
Forhåbentlig endnu et år i et fantastisk job. I april er min chef endelig gået med til at sende mig afsted på et lederskabskursus.

Hvad ser du IKKE frem til i 2013?
Pt faktisk ikke noget, hvilket føles vidunderligt.


Har du planer om at få børn i 2013?
Heller ikke i år nej :)

Ingen kommentarer: