onsdag den 24. marts 2010

Anmeldelse af H&M pakke - Returdelen.

Første anmeldelse er de negative :)




1. Den blomstrede kjole. TTS og dejlig blød. Sad faktisk rigtig godt. Dog viser den meget tydeligt hvis man har en smule mave Og så var jeg ikke så vild med størrelsen på blomsterne. = RETUR

2. Jumpsuite. TTS og ok lækkert materiale. Synes desværre den posede for meget i overdelen - nok til at jeg blev i tvivl, og så vil jeg ikke tage chancen. = RETUR

3. Den "berømte" kjole. TTS men alt alt alt for nedringet og sad underligt i udskæringen også Farverne var også en tand for skrappe til min hudfarve/tone. = RETUR

4. Halskæde. Troede også den skulle bindes. Havde den været det eneste der skulle tilbage havde jeg beholdt den, men det er ikke tilfældet så = RETUR

5. Taske/net. Ved ikke hvordan, men havde egentlig forestillet mig det større end det er. Farverne er lidt for neon til min smag. = RETUR

6. Top. YDRK! Farverne lever slet ikke op til mine forventninger og ærmerne er en katastrofe. Den have måske siddet ok hvis jeg havde haft store kasser, men med dem jeg har, så poser den bare underligt - ellers er den TTS. = RETUR

7. Leggins. Troede de var grå, men de viste sig at være stribede. Lidt små i det. = RETUR

8. Øreringe. Troede de var hvide men de er gennemsigtige... nærmest sådan perlemor. = RETUR

Ingen kommentarer: