tirsdag den 2. marts 2010

Wie bitte? Können Sie das noch einmal sagen?

Jubii jeg fik min pakke fra H&M idag... super lækre ting deri.
Og så fulgte der et nyt mini katalog med. Der er vist et par musthaves deri også.. uhmmmm!
Men det jeg bed allermest mærke i er at sidste side står på Tysk? Hmmm, mon jeg så stadig kan få de par jeans til 39,95? For hvis jeg kan => HAPS!



Heheh.

Og så forelskede jeg mig i den ring de bruger i kataloget, men den svarer ikke til den de sælger deri... nogen der ved, hvor den kan fåes?



Nå men i pakken var der den nude kjole, sorte sandaler, SR taske og armbånd. Armbåndet er jeg dog noget i tvivl om for synes den virker stor på min arm, men så igen mister jeg en del penge på at sende den retur.
Øv!



Og se lige bort fra min ekstremt blege krop :P


Hov - og så havde jeg den nye grå lak fra Depend på idag. Et lag og super god dækning. Den bliver jeg glad for :)

Ingen kommentarer: