lørdag den 6. marts 2010

Oh happy day

I dag er det Lørdag, solen skinner og i aften kommer min søster på besøg.
Ih hvor jeg glæder mig. Jeg har ikke set hende siden august sidste år.

Skulle egentlig have været afsted til fotokursus idag, men har døjet med min hals og hovedpine så valgte at blive hjemme i stedet.

Men har dog en hel masse på listen for idag alligevel:

Gøre badeværelse rent
Rydde op i hele hytten
Tage opvasken
Støvsuge og vaske gulv
Og takke være solen (som jeg elsker er fremme), så skal vinduerene pudses.
Bage boller
Handle ind til aftensmad
Gøre rent hos misserne


Men lige nu vil jeg sætte mig ned med min morgenmad og slappe af.


Hav en god lørdag allesammen :D


1 kommentar:

Pernille sagde ...

Åh, hvor lyder det dog dejligt med et søster-træf :) Jeg glæder mig helt vildt til at se mine og deres unger i næste weekend!!

Ha' en dejlig lørdag!