tirsdag den 2. marts 2010

Mad igen igen :P

Ja ingen er vist i tvivl om at mad fylder en stor del af mit liv... så naturligvis blir jeg jo nødt til lige at vise hvad jeg har spist idag og igår.

Igår lavede jeg gammeldags grydekylling for første gang i mit liv. Serverede det med en super lækker brun sovs (kom lidt solbærgele i... super godt), kartofler og syltede agurker. Og dyppede lidt franske kartofler i sovsen også... intet skulle jo gå til spilde :)




Og idag kogte jeg en god gang pasta (med lidt gurkemeje i vandet for farvens skyld). Til dette stegte jeg kyllingefileter skåret i skiver og kom en gang 4 cheeses sovs oveni og rørt godt op med spinat... ovenpå dryssede jeg en gang bacon. Super lækkert, omend meget meget dårligt for kuren (hvis man er på en sådan)



Jeg lever vist for godt tror jeg.

Ingen kommentarer: