torsdag den 15. november 2012

Come summer, come sun

Jeg fortalte for et stykke tid siden at jeg havde vundet et par præmier... viste lidt af dem, men havde selfølgelig gemt det bedste til sidst :)

Jeg deltog nemlig i en konkurrence hos Charlotte-Amalie om et par valgfrie solbriller fra smartbuyglasses.dk
Da jeg længe har drømt om at eje et par Rayban, så deltog jeg med dem som ønske... og jeg vandt sgu! Wuhu!

Så her har i de fine fine Ray Ban Wayfarer som jeg modtog.
Eneste jeg mangler er at få strammet selve stellet lidt ind. Jeg har desværre et meget smalt hoved så de sidder en anelse løst.









Og tjek lige en fed lille detalje man får med også... et lille etui med klud, rengøringsspray og en nøglering med mini skruetrækkere i. Aldrig mere behøver jeg gå til optikeren for at få strammet skruerne i mine briller.





Jeg er virkelig glad for dem og glæder mig allerede til at kunne slentre ned til stranden med dem på, min nye Gautier taske over skulderen og mit Fanta håndklæde under armen... aaaah sommer!! 

Nåååå ja.... fik jeg vist ikke vist jer.
Jeg har fået et nyt badehåndklæde. Der står Fanta på og er KÆMPE stort.

Skulle handle sodavand til en hyggeaften forleden og de havde tilbud på 2 x 1½ liters Fanta som jeg straks faldt for. Og så fik de første kunder sørme et håndklæde oveni. Se det er et tilbud jeg kan forstå :)

Ignorer katten, håndklædet blev hans i det sekund jeg lagde det fra mig :P




Ingen kommentarer: