torsdag den 29. november 2012

Glossybox November 2012


Så blev det endelig Glossybox tid. Ikke nok med det så indeholdt den hele 3 sminke-items og så ankom den på dagen hvor jeg om aftenen skulle til julefrokost med jobbet.
Wuuhu!




Månedens tema var: Beautiful Dreamer.
Ved ikke lige hvad de har tænkt med temaet, men tjek lige det søde papir det hele var pakket ind i. 
Ville næsten ønske at æsken havde været rød så papiret passede bedre:)


Her er hvad jeg fik:

1. THE BODY SHOP Chocomania Body Butter
- En bodybutter med duft af chokolade.
Jeg ved ikke om jeg er den eneste men jeg bryder mig virkelig ikke om at gå rundt og dufte af slik og chokolade. Synes ofte de søde dufte ender med at give mig kvalme. Er mere til citrus :)
Det er dog også første gang jeg prøver noget fra Body Shop. Har hurtigt testet den på min hånd og den trænger hurtigt ind i huden og efterlader den blød.
Det er en fin lille størrelse på beholderen så den havner nok i min rejsetaske til feriebrug.
Org. pris 175,-/200ml ( Jeg fik 50ml til en værdi af 43,75 kr )




2. DECLÉOR Harmonie Calm Soothing Milky Cream
- En luksus dagcreme som eftersigende styrker hudens naturlige modstandskraft mod stress og ydre belastning.
Jeg er virkelig dårlig til at huske at bruge creme så måske jeg kan gå igang med at finde en rutine med denne.
Den dufter godt og overvejer at prøve at bruge den sammen med SKINPLAN Vitamin C Booster som jeg fik i Juli.
Org. pris 675,-/50ml ( Jeg fik 15ml til en værdi af ca. 200 kr )
SHIT EN PRIS! Jeg tvivler stærkt på at jeg køber den ... uanset hvor god den er.





3. MODELCO Lip Duo
- Et mærke fra Sydney som praler af at have både Cameron Diaz og Kyle Minogue som faste kunder.
Denne Duo indeholder en shimrende ferskenfarvet lipgloss med navnet "Striptease" og en lækker cremet bruntonet læbestift med navnet "Dusk". Begge dele er lige mine farver, dækker fint og fugter læberne.
Kan bruges hver for sig eller sammen. Jeg tog den straks på til julefrokosten og tog også et billede til jer... som jeg skal prøve at tage mig sammen og vise jer.
Ingen vild holdbarhed, men det er nu heller ikke noget jeg plejer at gå op i. 
Derudover kommer der et spejl med .... som jeg dog ik lige kan se funktionen i da man ikke kan anvende den samtidig med at man påfører gloss/læbestift.
Prisen er lidt svær at regne ud på denne da der står pris for lipgloss og læbestift seperat, så jeg ved ikke om den kan købes som duo.
Læbestif 189,-/3,5 g
Gloss 149,-/5 ml






4. ORIFLAME Hyper Stretch Mascara
- En sort mascara som skal forlænge vipperne med op til 65%.
Denne tog jeg også på til festen. Den forlænger fint ligesom den siger og den er let at påføre. Klumper en lille smule men jeg har set værre.
Jeg kunne dog ønske at den ville give lidt mere fylde også da mine vipper ikke er så fyldige.
Org. pris 165,-/8 ml ( Dette var et full size produkt )




5. GLOSSYBOX Glossy Pink Blusher
- En super fin lyserød blusher som går rigtig godt sammen med en bleg vinterhud. Jeg forelskede mig i denne med det samme. Den er dejligt diskret og ikke alt for pigmenteret.
Der er mange der har brokket sig over at Glossybox lægger deres egne mærker i boksene når det ikke er noget man kan købe bagefter.
For sin vis kan jeg godt forstå dem. Disse bokse er jo for at vi skal prøve nye mærker og kunne købe dem i butikkerne bagefter.
Men det er nu ikke noget der kan hidse mig op.
Det kunne dog være fedt hvis Glossybox gjorde sådan at man kunne købe deres produkter for penge eller glossydots på deres hjemmeside.
Org. pris 110,-/2,5 g ( Dette var et full size produkt )





Derudover fulgte der nogle rabatkuponer og Glossybox egen nye magasin med. Den glæder jeg mig til at sætte mig ned og læse.



2 kommentarer:

Ninni sagde ...

Mascaran är jag nyfiken på, kan du inte recensera den sen och visa borste mm när du använt den ett tag?

Litzy sagde ...

Jo det kan jag göre :)