onsdag den 14. november 2012

Disco

Er jeg den eneste der er begyndt at kunne mærke efteråret i kroppen? Hovedet føles tungt, jeg er træt 24/7 og har generelt bare sådan en *meh* fornemmelse hele tiden.

I dag er sådan en dag igen. Jeg er ikke syg men føler mig heller ikke 100% frisk.
Havde ellers en hel masse ting jeg skulle nå inden den står på arbejde kl.16 men har i stedet bestemt mig for at slappe af på sofaen med en kop the og lade kroppen stresse lidt af.

Men synes lige i skulle se hvad jeg har på mine negle lige nu. Den hedder Disco og er fra Gina Tricot. Jeg har haft så mange på jobbet som har stoppet mig og spurgt hvor den er fra.

På billederne har jeg 3 lag på. Den dækker ikke 100% men det er kun tæt på og på billederne at man lægger mærke til det.

Her er med blitz:



Og et uden blitz:


1 kommentar:

Ninni sagde ...

Väldigt fint!