fredag den 19. marts 2010

Weekenden er allerede begyndt

Får en super skøn weekend.

I morgen kl.10:30 bliver jeg hentet af to kollegaer hvor vi skal køre 2 timer nordpå og besøge en kirkegård for gamle amerikanerbiler. Jeg glæder mig så sindsygt meget til at tage en masse forhåbentligt fede billeder.
Nu håber jeg bare at vejret er med os :)

Når jeg kommer hjem skal jeg op til en veninde og sjovt nok også kollega. Vi skal spise aftensmad sammen, drikke lidt god vin og så farve og klippe mit hår. Har fundet en fin farve som jeg håber bliver lige så fin når den kommer i. Derudover vil vi se om der skal laves lidt striber også :)

Så det bliver en god lørdag.


Idag har jeg haft min ternede kjole på, og fået ros for bæltet i taljen så lige nu svæver jeg. Altid rart med komplimenter.





Og aftensmaden stod på Entrecoté med ris, grønt og pebersovs. Let og lækkert.

Ingen kommentarer: