søndag den 10. oktober 2010

# 9 + # 10

Fik jo ikke lige taget mig sammen i går... bilen (som i øvrigt er en Skoda Fabia RS, Diesel) var lidt mere interessant og sjov at lege med.
Så i får lige to på en gang, men mon ikke det går?!

#9 - Noget du er stolt af fra sidste måned:

Hmmm ja den er lidt tricky. Jeg tror det jeg er mest stolt af er hvordan det går på jobbet, altså med min stilling. Jeg nyder virkelig at undervise og jeg synes selv at jeg har udrettet meget. Om chefen synes det samme må vi se til den første, der er min prøvetid nemlig udløbet :)

En anden ting jeg er mægtig stolt over er hvor godt rejsen med kæresten gik. Altså en hel uge helt alene kunne hurtigt skabe kurrer på tråden, men det forløb fuldstændig glat og vi har aldrig været SÅ forelskede :)


#10 - En madvare du kunne leve af:

GRIS. Gris i alle afskygninger. Flæskesteg, bacon, koteletter, stegt flæsk osv. osv. Jeg er en grisepige med stort G.
Og det hjælper ikke på det at jeg grynten hvis jeg får virkelig grineflip (Lille bonusinfo om mig).

Men hvorfor skal se lige være så satans nuttede?

Ingen kommentarer: