fredag den 8. oktober 2010

Halloween horror

Jeg har sat migselv i lidt af en situation - har nemlig inviteret kollegaer hjem til Halloween fest.

Det eneste der går op for mig nu er at jeg ikke længere bor i USA... FFS da :0( Har surfet og surfet og finder bare ingen steder med fede Halloween udsmykninger osv. Eller jo, et par stykker har jeg fundet men der er et par få problemer:

1. De amerikanske sider sender ikke til Sverige
2. De amerikanske sider sender til Sverige, men portoen er urimelig og hva nu med told?
3. De få svenske sider er latterligt dyre.

Øv... what to do?

Så hvis i kender til sider der i det mindste sender til DK så må i godt lige smide en kommentar... eller hvis i bare generelt har en idé til udsmykninger i den billige ende?

Andre idéer modtages også, feks. hvad jeg kan gøre mht. snacks, drinks osv :)

Håber i kan hjælpe.

Jeg eeeeeelsker Halloween :D





P.S. Dette indlæg sendes i stedet for dagens "Dine mål for denne måned", for dette må siges at være mit mål - at holde en kick ass fed halloween fest ;0)

3 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Hæhæhæ! Jeg skal også holde Halloweenfest, og jeg har allerede et lager af gøgl fra tidligere år, men prøv for eksempel at kigge på temashop.dk - jeg overvejer at købe et par ting derfra, og det virker ikke så dyrt :-)

Hazel sagde ...

Så lige i nyheden, at "jeres" færge brænder. Håber, at I er kommet hjem før i dag og er okay!

Litzy sagde ...

Piske - jeg vil glæde mig til at følge med i hvordan du fikser Halloween hjemme hos dig :) Og vil da lige kigge på den side og se om jeg kan bruge noget.


Hazel - Hvor er du sød :) Vi er heldigvis kommet godt hjem, men det var heller ikke lige den færge vi var med. Men så det godt på ekstrabladets hjemmeside. Puha.