onsdag den 13. oktober 2010

#13 My celebrity crush

Ak ja... på det punkt er jeg nok en lidt usædvanlig pige. For det har jeg faktisk aldrig rigtig haft.
Altså nok har jeg da set skuespillere eller sangere hvor man tænker hubbahubba men aldrig på den der stalker-ish måde.

Nå men jeg vil gøre et forsøg og i det forsøg vil jeg tage jer en tur igennem "The life of Litzy".
Hold on tight ;0)

Vi starter som 6-7 årig lille pige i Belgien. Den australske serie "Neighbours" kører i tv'et (Yes og den kører faktisk stadig, og der tales ikke om genudsendelser)
Frem på skærmen toner ikke andre end Kylie Minouge og hendes tv-kæreste aka mit første "crush": Jason Donovan.

*SUK* Han var en hottie. Og ja det kan man altså godt synes selvom man ikke er så gammel.




Nå men vi flytter hjem til DK igen og jeg begynder i skole. Og når man kommer hjem efter en "lang" dag så tændes tv'et og SÅ skal der ses serier.
Og her finder jeg mit næste "crush". Ingen andre end Zack fra "Saved by the Bell." Og jeg ved at det ikke er hans rigtige navn, men kender ham kun derfra så det vil altid være det jeg husker ham som.




Efter nogle år skal lille Litzy have noget mere substans i hendes serier og falder en tilfældig aften over X-Files. Uuuh så fik hun julelys i øjnene igen. For ham David er da lidt af en snack... nom nom nom.




Men skulle jeg den dag i dag vælge en celebrity som... lets face it... ikke skulle gå ret mange gange rundt om min seng.
Så er der faktisk ikke nogen konkurrence.
Der er kun en kendt for mig.

And with no further ado I give you....

6 kommentarer:

Maria sagde ...

HAHA! Hvor er du bare cute! ;o)

Anonym sagde ...

Rollen som Zack fra Saved by the bell blev spillet af Mark-Paul Gosselaar. ;-)
Hilsen Charlotte.

Litzy sagde ...

Hehe tak Høne :)

Litzy sagde ...

Tak Charlotte :)
Han vil nu alligevel altid være Zack for mig.

Hazel sagde ...

Ah, Zack ja!

Litzy sagde ...

Han var nu lidt en cutie :)